технологія колективно групового навчання

Технології колективно – групового навчання. Мозковий штурм — це метод вирішення проблеми, коли всі учасники розмірковують над однією проблемою і «йдуть на неї в атаку». Мозковий штурм застосовують, коли треба мати кілька варіантів розв'язання проблеми. Під час роботи за методом "ажурна пилка" учні повинні бути готовими працювати в різних групах. Спершу кожен учень працюватимете в "домашній" групі. Завданням для кожного учня у домашній групі є аналіз та засвоєння певної порції інформації на такому рівні, щоб він був здатний чітко і зрозуміло викласти її з метою навчання інших учнів.


+2.2. Технології колективно-групового навчання. + До цієї групи ми помістили інтерактивні технології, що передбачають одночасну спільну (фронтальну) роботу всього класу. + Обговорення проблеми 6 загальному колі. + Це загальновідома технологія, яка застосовується, як правило, в комбінації з іншими. Її метою є прояснення певних положень, привертання уваги дітей до складних або проблемних питань у навчальному матеріалі, мотивація пізнавальної діяльності, актуалізація опорних знань тощо. Вихователь має заохочувати всіх до рівної участі та дискусії.


Мікрофон Різновидом загально групового обговорення є технологія Мікрофон. Незакінчені речення Цей прийом часто поєднується з Мікрофоном і дає можливість рунтовніше працювати над формою. Мозковий штурм. Відома інтерактивна технологія колективного обговорення, що широко використовується для вироблення кількох вирішень конкретної проблеми. Мозковий штурм спонукає учнів проявляти уяву та творчість, дає можливість їм вільно висловлювати свої думки. Мета “мозкового штурму” чи “мозкової атаки” в тому, щоб зібрати якомога більше ідей щодо проблеми від усіх учнів протягом обмеженого періоду часу.


3- Для запису результатів групової роботи доречніше користуватися великими листами паперу і маркерами (краще різнокольоровими). До технологій кооперативного навчаннявідносять. такі: 1. Робота в парах. 2. Ротаційні (змінювані) трійки. 3. Два - чотири - всі разом. 4. Карусель. 5. Робота в малих групах


Інтерактивні технології колективно-групового навчання. До цієї групи відносять інтерактивні технології, що передбачають одночасну спільну (фронтальну) роботу всього класу. Обговорення проблеми в загальному колі. Це загальновідома технологія, яка застосовується, як правило, в комбінації з іншими, її метою є прояснення певних положень, привертання уваги учнів до складних або проблемних питань у навчальному матеріалі, мотивація пізнавальної діяльності, актуалізація опорних знань тощо. Вчитель має заохочувати всіх до участі та дискусії.


Технології колективно-групового навчання. До цієї групи ми помістили інтерактивні технологи, що передбачають одночасну спільну (фронтальну) роботу всього класу. Це загальновідома технологія, яка застосовується, як правило, в комбінації з іншими. Її метою є прояснення певних положень, привертання уваги учнів до складних або проблемних питань у навчальному матеріалі, мотивація пізнавальної діяльності, актуалізація опорних знань тощо. Вчитель має заохочувати всіх до рівної участі та дискусії.


Технології колективно-групового навчання. Альтернативні підходи до вирішення питання оцінювання. Структура та методика особистісно зорієнтованого уроку. Технології ситуативного моделювання. Інтерактивний урок. Інтерактивні технології навчання. Ці технології передбачають одночасну спільну роботу всього класу. Це такі форми роботи, як: "Мікрофон"


Технології колективно-групового навчання. ⇐ Предыдущая 1 2 345 6 7 8 9 10 Следующая ⇒. Мікрофон– метод, при якому викладач ставить студентам питання. Вiдзначимо, що важливою пеpевагою цього методу пpодуктивного навчання є його вплив на pозвиток у студентiв потpеби до навчання та вдосконалення. Його пеpеваги гpунтуються, насампеpед, на поєднаннi пpостоти оpганiзацiї заняття з ефективнiстю pезультатiв. Під час використання вказаного методу навчальна гpупа подiляється на ланки, які змагаються мiж собою.


ТЕХНОЛОГІЇ КОЛЕКТИВНО-ГРУПОВОГО НАВЧАННЯ: § обговорення проблеми в загальному колі; § мікрофон; § незакінчені речення; § мозковий штурм; § ажурна пилка; § навчаючи - вчусь; § аналіз ситуації; § розв'язання проблем; § дерево рішень. 10. Обговорення проблеми в загальному колі Цю технологію застосовують, як правило, в.


Інтерактивні технології колективно-групового навчання. Технології ситуативного моделювання. Технології оцінювання дискусійних питань. Інтерактивні технології кооперативного навчання. Парна і групова робота організовується як на уроках засвоєння, так і на уроках застосування знань, умінь та навичок. Це може відбуватися одразу ж після викладу вчителем нового матеріалу, на початку нового уроку замість опитування, на спеціальному уроці, присвяченому застосуванню знань, умінь та навичок, або бути частиною повторювально-узагальнюючого уроку. Ротаційні (змінювані) трійки. Діяльність учнів у цьому вип.


Групова навчальна діяльність сприяє активізації і результативності навчання учнів, вихованню гуманних стосунків між ними, самостійності, уміння доводити і відстоювати свою точку зору, прислухатися до думки товаришів, культури ведення діалогу, відповідальності за результати своєї праці. Навчання в групі формує й організаторські якості, адже учні вчаться розподіляти обов'язки, спілкуватися між собою, вирішувати конфлікти, які виникають у спільній діяльності. Технологія розвивального навчання. Ця технологія ґрунтується на уявленні про розвиток дитини як суб'єкта діяльності. Відповідно головною метою навчання вважається забезпечення розвитку дитини.


Технології колективно-групового навчання. До цієї групи відносяться інтерактивні технології, що передбачають одночасну спільну ( фронтальну) роботу всього класу. Обговорення проблеми в загальному колі. Вчитель має заохочувати всіх до рівної участі та дискусії. Мікрофон. Різновидом загально групового обговорення є технологія «Мікрофон», яка надає можливість кожному сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи позицію. Незакінчені речення. Цей прийом часто поєднується з «Мікрофоном» і дає можливість ґрунтовніше працювати над формою висловлення власних ідей, порівняти їх з іншими.


Технології колективно-групового навчання. Ці технології передбачають одночасну спільну роботу всього класу. Це такі форми роботи, як: мікрофон, мозковий штурм, ажурна пилка, незакінчені речення, асоціативний кущ. Дуже дітям подобається представляти свої міркування в загальному колі за технологією «Мікрофон», коли «мікрофон» передається з однієї парти на іншу або від одного учня до іншого. Використовуючи цю технологію мої учні мають можливість кожен сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи позицію. Цю роботу я організовую в класі так: Ставлю питання.


Інтерактивні технології колективно-групового навчання передбачають одночасну спільну роботу учнів. Найвідомішими технологіями колективно-групового навчання є «Мікрофон», «Мозковий штурм», «Ажурна пилка» («Мозаїка»), «Case-метод» (аналіз ситуації), «Навчаючи – учусь» («Кожен учить кожного», або «Броунівський рух») [1]. Інтерактивний технологія «Мікрофон» надає можливість сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи позицію.


Технології колективно-групового навчання. 1. Мозковий штурм. Опираючись на життєвий досвід та знання, всі учасники обговорення вільно висловлюють свої думки. Ця технологія є різновидом загально групового обговорення певної проблеми, яка дає можливість кожному сказати щось швидко, відповідаючи по черзі. Організація діяльності учнів. Перед класом ставиться запитання.


Технологія організації групової навчальної діяльності учнів У психолого-педагогічній літературі немає єдиного підходу до визначення групової навчальної діяльності. Групова навчальна діяльність — це форма організації навчання в малих групах учнів, об'єднаних загальною навчальною метою при опосередкованому керівництві вчителем і в співпраці з учнями . Як вважають В.В. Виноградова , О.К. Дусавицький, В.В. Рєпкін, групове навчання відбувається в групах, де створено умови доброзичливості, чуйності, оволодіння учнями формами взаємодопомоги. Як свідчить шкільна практика, під час групової роботи активізується діяльність всіх без винятку її виконавців.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

контурна карта 11 клас географія відповіді

історія мови контрольний переказ

решебник ефимов демидович часть 2