історія мови контрольний переказ

Українська мова 9 клас - Розробки уроків - 2017 рік. Урок 17. PM № 8. Докладний письмовий контрольний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням. Мета: повторити відомості про текст та його ознаки, стилі й типи мовлення, особливості тексту публіцистичного стилю, з’ясувати рівень сформованості вміння письмово переказувати текст публіцистичного стилю; розвивати культуру писемного мовлення, сприяти збагаченню словникового запасу; удосконалювати навички самостійної роботи; виховувати порядність, чесність, відповідальність. Тип уроку: урок контролю знань, умінь та навичок (перевірки .


Перекази (навчальні та контрольні) за простим і складним планом 1. Художні тексти розповідного характеру з елементами опису приміщення для докладного переказу (усно і письмово) Дорога до рідного дому Таємне помешкання Віяло Прощання зрадника Так було 2. Художні тексти розповідного характеру з елементами роздуму для докладного переказу (письмово) Незгладимі сліди Слово за людиною Справа гідності Брати 3. Тексти художнього стилю для докладного переказу із.


Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням. Мета: з’ясувати рівень сформованості вміння письмово переказувати текст публіцистичного стилю, роз ­ вивати культуру писемного мовлення, сприяти збагаченню словникового запасу; удосконалюва ­ ти навички самостійної роботи, вміння застосову ­ вати здобуті теоретичні знання на практиці; ви ­ ховувати порядність, чесність, відповідальність. обладнання: текст переказу. (400 сл.) (За А. Маркушею) 2. Колективна робота. 1) З’ясування значення вжитих у тексті переказу слів. 2) Визначення теми та головної думки висловлювання. 3) Визначення стилю тексту, з’ясування стильових ознак.


Розповідні тексти з елементами опису місцевості для стислого письмового переказу художні розповідні тексти з елементами опису пам’ятки історії та культури для письмового контрольного докладного переказу тексти наукового стилю для письмового стислого переказу текст розповідного характеру з елементами опису пам’ятки історії та культури для контрольного письмового переказу теми . русифікації України, знищення її історії, культури, мови, народних традицій. Говоріння: усний переказ. Текст наукового стилю для усного докладного переказу. Риби без води. 30.


Мета: продовжувати формування в учнів умінь сприймати прослухане (або прочитане) висловлювання та відтворювати його із застосуванням відпрацьованих у попередніх класах текстотворчих умінь, а також завершувати відповідно до одержаного завдання; уточнювати й активізувати словниковий запас учнів, удосконалювати культуру мовлення; виховувати повагу до вітчизняної культури, до митців, викликати зацікавленість українським мистецтвом.


Инфоурок › Украинский язык ›Конспекты›Контрольний переказ тексту (9 клас українська мова). Контрольний переказ тексту (9 клас українська мова). Скачать материал. библиотека материалов. Добавить в избранное. Контрольний переказ тексту (9 клас українська мова). Зразок переказу Дід Мирон Дід Мирон був ще досить молодим, високим, рівним, як осокір, з темними, як вугілля, пекучими очима. Був ніби символом села, бо все життя його пам'ятали невтомним трудівником-хліборобом. Хоча були й молодші за нього, все ж дід Мирон вважався першим косарем на селі, бо косив краще навіть за своїх трьох синів.


Мета: удосконалювати мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запам’ятовувати конкретні факти, послідовність викладу матеріалу; розвивати мовленнєво-комунікативні вміння здійснювати змістово-композиційний і мовний аналіз художнього тексту розповідного характеру, сприймати письмовий текст, розуміти його, докладно.


► Нагадування послідовності роботи над контрольним переказом із творчим завданням, критеріїв оцінювання письмових робіт учнів. III. Процесуально-діяльнісний етап. ► Напишіть переказ тексту, додавши самостійно складену кін-цівку-роздум про своє розуміння дружби. Відтворюючи зміст, використайте аргументи, що підтверджують тезу (крім наявних, можна навести приклади з життя, літератури, мистецтва). У самостійно створеній частині має бути те, що характеризує публіцистичний стиль, передусім поєднання логічних та емоційно-експресивних засобів. Дотримуйтеся послідовності роботи над переказом. Послідовність роботи над переказом. 1. Самостійне складання учнями плану переказу.


Письмовий переказ із творчимзавданням Мета: удосконалювати тексто-творчі уміннята навички учнів, розвивати логіч. Уроки № 19, 20. Зв’язне мовлення. Тема. Письмовий переказ із творчим завданням. Мета: удосконалювати тексто-творчі уміння та навички учнів, розвивати логічне та образне мислення, збагачувати й уточнювати словниковий запас, навчати висловлювати власне розуміння порушеної в тексті проблеми. Обладнання: текст для переказу. ХІД УРОКУ. I. Повідомлення мети і завдань уроку. II. Підготовка до роботи над переказом. v Читання тексту вчителем або учнями. v З’ясування значення вжитих у тексті переказу слів, які перебувають у пасивному словнику учнів. v Визначення теми та головної думки тексту.


Тема. Письмовий вибірковий переказ тексту наукового стилю. Мета: перевірити рівень сформованості мовленнєво-мисленнєвих умінь учнів усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запам`ятовувати конкретні факти , послідовність викладу матеріалу; мовленнєво-комунікативних умінь здійснювати змістово-композиційний і мовний аналіз тексту наукового стилю, сприймати науковий текст, розуміти його, вибирати інформацію відповідно до комунікативного завдання й відтворювати…


Контрольний стислий переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням. Напишіть стислий переказ тексту , завершивши його власними роздумами про стан сучасної української сім'ї, роль у житті української родини чоловіка-батька та про необхідність дотримуватись національних сімейних традицій (5 -7 речень). Не переписуйте слово в слово. Не забувайте, що переказ -це не дослівне відтворення тексту, а зі збереженням основного змісту. Стислий переказ передбачає лаконічну, максимально коротку передачу змісту прочитаного чи прослуханого тексту. Такий переказ спонукає глибоко вникати в зміст.


Ймовірно, ви мали на увазі контрольний письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами опису пам’яток історії та культури (8й клас). Сам текст для переказу (за Г. Воротнюком) починається так: "Полонивши дивовижної краси українку, турецький паша ладен був узяти її за дружину. Для цього треба було навернути бранку у магометанську віру.". Ось переказ цього тексту: = Білгород-Дністровська фортеця. Колись турецький паша взяв у полон українку дивної краси і був готовий одружитися з нею. Але йому треба було змусити полонянку прийняти магометанську віру.


Уроки № 13-14 КОНТРОЛЬНИЙ ПЕРЕКАЗ ІЗ ТВОРЧИМ ЗАВДАННЯМ - План-конспект уроку (розробка уроків) - Літературне місто - Онлайн-бібліотека української літератури. Освітній онлайн-ресурс. - Мета: перевірити вміння й навички письмово переказу­ вати прослуханий текст за самостійно побудованим складним планом, висловлювати власне.


Написання переказу в чорновому варіанті. Творче завдання. Завершіть текст роздумами про стан сучасної української сім’ї, роль у житті української родини чоловіка-батька та про необхідність дотримуватись національних сімейних традицій. VII. Переписування робіт начисто. Самостійна робота з пам’яткою «Редагуємо текст». VIII.


Українська мова. Світова література. Історія України. 6 клас. Українська література. Українська мова. Світова література. Всесвітня історія. Географія. Малювання. Конспекти уроків вчителя. Контрольний письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення. Підготовча робота над текстом. контрольного докладного переказу. Читання тексту вчителем, під час якого учні сприймають висловлювання в цілому, усвідомлюють, яка основна думка, що головне в позиції автора. Щасливе Життя Гната і насті.


Матеріали конспекту навчають детально переказувати текст художнього стилю, розвиватимуть логічне мислення учнів, збагатять словниковий запас слів і перевірять засвоєння теми "Однорідні члени речення". Матеріали конспекту допоможуть сформувати культуру усного і писемного мовлення, розвивати логічне і образне мислення, пам’ять, навчать дітей шанувати і берегти духовну спадщину свого народу.


Переказ із творчим завданням 326. І. Прочитайте текст, визначте його тему та основну думку, доберіть заголовок. Козацтво виникло у XV столітті як збірна назва козаків в Україні. Козацтво відіграло виключну роль у вітчизняній історії, справило величезний вплив на формування специфічних рис традиційно-побутової культури, етнічної самосвідомості та національного характеру українського народу. Вже самим фактом свого існування воно надихало українців на боротьбу проти феодального гноблення, за національну незалежність. українська мова скачати, українська мова підручник, українська мова 10 клас уроки.


Стаття з української літератури - містить критичні та теоритичні метаріали, методичні дані, життєвий та творчий шлях письменника - Зв'язна мова. Письмовий докладний переказ тексту, що містить опис предмета. Зв'язна мова. Письмовий докладний переказ тексту, що містить опис предмета. Тема: Зв'язна мова. Письмовий докладний переказ тексту, що містить опис предмета. Мета уроку: - навчити учнів переказувати тексти, що містять опиc предмета

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

контурна карта 11 клас географія відповіді

решебник ефимов демидович часть 2