конспект уроку художня література як мистецтво слова

Инфоурок › Украинский язык ›Конспекты›Разработка урока " «Слово в житті людини. Художня література як мистецтво слова»". Разработка урока " «Слово в житті людини. Художня література як мистецтво слова»". Скачать материал. библиотека материалов. Добавить в избранное. 5 клас. Тема: «Слово в житті людини. Література — це мистецтво слова, вона в художній формі відображає життя народу засобами мови. Головним предметом зображення в літературі виступає людина. Письменник, змальовуючи людей і їхні долі, змушує читача задуматися над життям, спонукає виховувати себе, наслідувати героїв, що полюбилися. Вступ. Специфіка мистецтва полягає в тому, що вона змальовує життя в образах.


План-конспект уроку з курсу «Зарубіжна література 8 клас» з теми «Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших видів мистецтва. Вільям Вордсворт “До прекрасного”». Тема:Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших видів мистецтва. Вільям Вордсворт “До прекрасного”. Мета: визначити характерні ознаки літератури як мистецтва слова, проаналізувати поезію Вордсворта, познайомити учнів з поняттям літературний процес; розвивати вміння аналізувати поетичний текст; виховувати інтерес до художнього слова. Тип уроку: комбінований. Хід уроку. І. Актуалізація знань. Бесіда. ? .


Конспект на урок Зарубіжна література скачати. Мистецтво — це вид духовного освоєння дійсності людиною, що має на меті формування й розвиток її здатності творчо перетворювати довкілля і саму себе за законами краси. З мистецтвом тісно пов’язане поняття катарсис. Вперше використав цей термін Аристотель для позначення певного естетичного переживання, яке «прояснює» моральне почуття. Просвітляючи й підносячи, воно захоплює людину цілком і впливає універсально, даючи поживу розуму, почуттю та волі. Якщо ви плакали, співчуваючи героям книги чи кінофільму, щиро раділи за своїх улюбленців, переживали обурення або прагнення змінити цей світ на кра.


Художня література — вид мистецтва, котрий відтворює реальність засобами слова у образній писемній формі. Письменник малює картини життя образно, задопомогою творчої уяви; літературні твори ми сприймаємо почуттям, серцем. зокрема, ви бачите на небі хмару — це предмет природи. Коли ж художник відтворить її на картині або ж поет напише: Хмаринка у небі голубім Пливе, як мрія, одиноко. (А. Малишко) та це буде також образ хмарки — живописний та літературний. Види мистецтва. Інші конспекти уроків з української літератури 5 клас. Художня література як мистецтво слова. Види мистецтва. Слово в житті людини. Краса світу і людської душі в художньому слові.


Мета: визначити роль художньої літератури як мистецтва слова; види мистецтва; вміти відрізняти художню творчість від інших видів діяльності людини; розвивати культуру зв’язного мовлення, логічне мислення, увагу, пам’ять; збагачувати словниковий запас учнів; формувати кругозір, світогляд; виховувати в учнів почуття поваги, пошани до різних видів мистецтва, зокрема до книги; прищеплювати пізнавальний інтерес до наслідків власної праці. Художня література — вид мистецтва, що відображає дійсність засобами слова в образній писемній формі. Письменник малює картини життя образно, за допомогою творчої уяви; літературні твори ми сприймаємо почуттям, серцем.


Мета уроку - з’ясувати особливості світової літератури як мистецтва слова серед інших видів мистецтв; ознайомити з поняттями «всесвітня література», «всесвітній літературний процес»; осмислити значення літератури в житті людини; розширювати словниковий запас учнів і поглиблювати їхнє розуміння таких понять, як «святий», «священний», «етичний», «моральний», «духовний»; розвивати увагу, усне мовлення; пробуджувати інтерес до літератури, до важливих морально-етичних понять, до пізнання світу і людини у.


Конспект уроку №1 (6 клас) Уривок Тема. Література як вид мистецтва. Художній образ. Мета: розкрити суть художньої літератури як мистецтва слова та її місце серед інших видів мистецтва, з'ясувати роль художнього образу як основи літературного твору і художнього світу, створеного митцем; формувати вміння працювати з підручником, переказувати прочитаний матеріал за темою; розвивати увагу, мислення, усне…


1. Вступне слово вчителя. «Художня література як вид мистецтва» (див. додаток). 2. Розкрийте зміст кодексу кваліфікованого читача (систему) література — письменник — читач. 3. Лекція учителя за планом. 1. Вивчити конспект уроку. 2. Створити пораду-«кодекс» на тему «Що означає знати художній твір?». Навести приклад. 3. Написати письмову роботу «На тернистих шляхах (про тяжкі умови розвитку української літератури). Додаток. 1. Художня література як вид мистецтва. Красне письменство як один із видів мистецтва є художнім відображенням суспільної свідомості, а через ту свідомість — і суспільного буття, дійсності. Спрямування художньої літератури — людинознавче.


Головна » Презентації з зарубіжної літератури. Презентація на тему: Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших видів мистецтва. Завантажити презентацію. Отримати код. Святе мистецтво! В пензлі чи пері Є сила дати вічність кожній рисі Хмарини, що пливе в небесній висі, Веселих промінців химерній грі; Вони спиняють порух віт вгорі І подорожніх, що ідуть у лісі, І корабель, що при скелястім мисі Навік в заливі кинув якорі. Дитя весни, і літа, й падолисту, Що вірно тчуть ясну твою окрасу, Мистецтво, ти даруєш благодать. І стримане, просте, хоч повне змісту, Ти вмієш вирвать мить із плину часу І в ній божисту вічність передать. Слайд 10.


Література як мистецтво слова. Особливості її сприймання в порівнянні з іншими видами мистецтва. Набуття вмінь глибоко сприймати й розуміти художній твір для студента-філолога виступає як мета його навчання у ВНЗ. Вона трансформується в засіб його професійної діяльності, коли він стане вчителем. Коли вимовляють слово „мистецтво”, мають на увазі цілий великий світ художньої творчості, що об’єднує і літературу, і живопис, і музику, і архітектуру, і скульптуру тощо. Об’єднує їх в одне ціле особлива здатність людини творити, відтворювати „сприйнятий нею світ” [87, с. 123].


Слово в житті людини. Художня література як мистецтво слова. Початок словесного мистецтва: фольклор і літописи 5. Урок № 2. Первісні уявлення про Всесвіт і людину, реальні та фантастичні елементи людської поведінки. Легенди українців «Про зоряний Віз», «Чому в морі є перли і мушлі», «Чому пес живе коло людини?» . Теорія літератури: образне слово. ПЕРЕБІГ УРОКУ І. Організаційний момент. ІІ.


Художня література як мистецтво слова. 2. Література – це інструмент – древній і вічно молодий. А слова в ній – то струни. В. Костюченко Поняття для опрацювання: • «образне слово», • «фольклор»; • види мистецтва. 3. «Мозкова атака». Красу навколишнього життя і людської душі можна відобразити не лише за допомогою слова, а й … Заповніть останню колонку в таблиці № Вид мистецтва Засоби 1 Художня література Слово,ручка, папір 2 Живипис Фарби, пензель… 3 Музика Гармонійні звуки, музичні інструменти 4 Хореогафія (балет…) Пластичні рухи 5 Скульптура Різець, глина, гіпс… 6 Театр Драматичне дійство 7 К.


5 клас українська література. Урок №1. Тема. Слово в житті людини. Краса світу і людської душі в художньому слові. Образне слово — першоелемент літератури. Початок словесного мистецтва: фольклор і літописи. Художня література і мистецтво слова. Мета: допомогти учням усвідомити роль художнього слова в житті людини, специфіку художнього образу; навчити відрізняти художню творчість від інших видів діяльності людини, визначати види мистецтва; розвивати творчу уяву, естетичний смак; виховувати гармонійно розвинену особистість. Тип уроку: комбінований. Обладнання: репродукції картин різних жанрів живопису; аудіо записи уривків музичних творів. Теорія літератури: образне слово, фольклор. ХІД УРОКУ.


Мета: формувати уявлення учнів про літературу як вид мистецтва, про зображення в ній життя, побуту, звичаїв, світогляду, духовних і моральних цінностей різних народів світу; дати поняття про художній образ; розвивати пам’ять, увагу, навички монологічного мовлення; виховувати любов до книги, до читання. Обладнання: додаток № 1. Презентація (8 слайдів): портрети письменників, поетів та їх книжок, які були прочитані школярами у 5 класі. Тип уроку: комбінований. Хід уроку. І. Мотивація навчальної діяльності. 1. Вступне слово вчителя. Сьогодні ви дізнаєтеся про літературу як вид мистецтва. Ознайоми.


Специфіка словесного мистецтва (художньої літератури). 1. Мистецтво. У найбільш загальному значенні мистецтвом називають майстерність, продукт якого приносить естетичне задоволення. Художня література — це синтетичне мистецтво, бо використовує засоби інших видів мистецтва, апелює до зору, нюху, дотику, смаку і до "шостого" чуття (інтуїції, ірреального, трансцендентного). Здатне зображувати слово, що промовляється і не промовляється в голос. Словесний образ. Що є предметом зображення мистецтва загалом і мистецтва слова, зокрема? На думку Лессінга, коло життєвих явищ, які змальовує література, постійно розширюється.


Згідно з ним літературою називають мистецтво слова. Розуміння літератури як мистецтва утвердилося у XIX столітті у практиці романтиків, які вважали, що поет наділений креативною силою. "Мистецтво, — відзначає Ю. Ковалів, — художня дійсність, рівнозначна довколишній, естетично неповторна, створена за законами краси, оцінювана на підставі сформульованого І. Кантом "незацікавленого інтересу". Хоч мистецтво не має аналогів у реальному світі, однак спирається на принципи мімезису, сформульовані Платоном та Арістотелем, розбудовує внутрішній світ творчості, що тяжіє до універсалізму, .


Роль художньої літератури в житті нації та людини важко переоцінити. Література — явище суспільно важливе й патріотичне, бо вона зберігає духовні набутки минулого, збагачує мову народу, впливає на формування естетичних смаків і почуттів. Промовистим щодо ролі художньої літератури та її творців є вислів Остапа Вишні: «Тарас Шевченко! Досить було однієї людини, щоб урятувати цілу націю». Справді, прихід у літературу Т. Шевченка змінив хід історії України: його слово пробуджувало національну свідомість і людську гідність у мільйонів українців. Проте роль художньої літератури ніколи не обмежувалас.


Конспект уроку і опорний каркас. Страницы в категории «Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших видів мистецтва. Конспект уроку і опорний каркас». Эта категория содержит только одну страницу. К. Конспект уроку до теми "Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших видів мистецтва. Вільям Вордсворт “До прекрасного”". Источник — «osvita.name/index.php?title=Категория:Художня_література_як_мистецтво_слова,_її_місце_серед_інших_видів_мистецтва._Конспект_уроку_і_опорний_каркас». Категория: Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших .

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

контурна карта 11 клас географія відповіді

історія мови контрольний переказ

решебник ефимов демидович часть 2